Curs de Reciclatge de Prevenció de Riscos Laborals (PRL) en Climatització – 4 hores

Formació obligatòria per a empreses habilitades amb RITE
El Gremi d’Instal·ladors de l’Alt Penedès informa de la realització del Curs de Reciclatge de Prevenció de Riscos Laborals (PRL) en Climatització – 4 hores, una formació dirigida als professionals i empreses del sector de la climatització.
Aquesta formació és obligatòria per a les empreses habilitades amb RITE i té com a finalitat garantir l’actualització dels coneixements en matèria de prevenció de riscos laborals, seguretat i bones pràctiques en l’exercici de l’activitat professional.
El curs permet donar compliment als requisits de formació preventiva exigits per al sector i contribueix a reforçar la seguretat dels treballadors en l’àmbit de les instal·lacions de climatització.
Dades del curs
📅 Data: Dijous 23 de juliol de
2026
🕗 Horari: De 8.00 h a 12.00 h
📍 Lloc: Gremi d’Instal·ladors de l’Alt Penedès –
Vilafranca del Penedès
💶 Preu: 70 €
Inscripcions
⚠️ Data límit d’inscripció: 17 de juliol de 2026
Les places són limitades, per aquest motiu es recomana formalitzar la inscripció amb antelació per garantir la participació en la formació.
Per a més informació o per gestionar la inscripció, podeu contactar amb el Gremi d’Instal·ladors de l’Alt Penedès.
Us animem a participar en aquesta formació imprescindible per mantenir actualitzats els coneixements i garantir el compliment dels requisits de seguretat i prevenció del sector.